Nero

Zo rond mijn verjaardag kwam het nieuwe boek van Cute Dutch uit.
De foto's waren veelbelovend en ik had al pakketten mee besteld.

Ik besloot een aantal pakketten mee te nemen op vakantie (Zoals altijd weer veel te veel..) 
Ik ben begonnen met het haken van Nero. Dat was toch wel een van mijn favorieten uit het boek.


Een beetje tegen beter weten in haakte ik hem op naald 4 zoals voorgeschreven.
Eerder ervaring ( vooral ook met cosy fine) dat het haak werk dan te los wordt. En dat je de vulling er door heen ziet.


Daardoor kon ik hem niet stevig genoeg vullen en heeft hij een wiebelnek..


Ik heb hem afgehaakt maar ben op dat punt niet helemaal tevreden.




Ik heb daarom het pakket nog een keer besteld. Hij is leuk genoeg om nog een keer te haken.



Verder vind ik hem wel super schattig geworden.

Voor het boek en evt de pakketten verwijs ik je graag naar de site van Cute Dutch


1 opmerking:

  1. Schattige uil met die zachte ogen en vleugels. Jammer dat hij wat te los is geworden. Hij ziet er ondanks dat leuk uit. De volgende uil wordt vast nog mooier.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...