2 Kussens

Er kwam recent een nieuw boek uit van Wendy van Delden.
Daar stond een leuk kussen in.
Ik hoefde niet lang na te denken om een goede reden te verzinnen om er 2 te haken. 
We hebben recent een andere caravan gekocht. Daar pasten nog wel een paar kussen in.


Het is een heerlijk simpel patroon om  te haken. Keep it simple past er dan ook goed bij.


Bij het eerste patroon heb ik de originele kleuren bijna aangehouden. Alleen heb ik het groen voor blauw vervangen. Dit omdat mn andere kussen ook die kleuren hebben.


Bij het 2e kussen heb ik ook wel de zelfde kleuren gebruikt maar in een ander volgorde.

De knopen die ik gebruikt heb zijn uniek. Ze zijn speciaal voor me gemaakt van fimo klei.



Ik vind ze zo leuk geworden!!


Voor dit patroon en nog heel veel andere leuk patronen verwijs ik je graag naar dit prachtige boek!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...