Knuffeldeken ijsbeer Ivo

Ik merk trouwens dat ik echt even moet gaan zitten om te bloggen. 
Soms komt er niet van. 
Eigenlijk voel ik me schuldig dat ik mn blogs niet netjes verdeel en jullie gelijk in een keer op zadel met heel veel blogs in een keer.
Maarja het teslotte ook wel mijn blog. Miscchien moet ik niet zo streng voor mezelf zijn en het gewoon op mijn manier doen...


Naast een nichtje ( ik heb er meerdere zoals jullie denk ik wel weten en ook meerderde neefjes) Heb ik ook een lief neeftje van 12.
Hij wilde ook dolgraag een knuffeldeken maar durfde het niet aan me te vragen....


Als verrassing had ik er gisteren ook voor hem een meegenomen.
En een verrassing was het zeker. Hij begon helemaal te glunderen toen hij hem ook kreeg.



Het was bij deze flink doorhaken om hem op tijd af te krijgen....
Daarbij had ik ietst te kort aan garen. Gelukkig had ik de kop al klaar en kwam ik te kort bij de arm. Ik heb daar 1 toer minder gehaakt en de rest met restjes aan elkaar genaaid.


Toen hij klaar was werd ik er spontaan verliefd op.


Hier nog een foto van beide knuffels. Wel nog met de apenkop...

1 opmerking:

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...