Knuffeldeken Aap maar toch een schaap

Mijn nichtje van 14 wilde ook heel graag een knuffeldeken hebben. Eerst wilde ik ereen uit het nieuwe boek haken maar ik vond de patronen niet allemaal geschikt voor een meisje van 14 dus besloot ik de aap uit deel 1 te haken....




Maar die kop die was niet naar mijn zin... Ik weet niet waarom.



Ik wilde hem zaterdag geven. En vrijdag avond tijdens het eten besloot ik dat ik een andere kop ging haken en dat de aap er af moest.

Ach zielige aap..... Vond mijn zoon teminste. Die wilde de kop wel adopteren....

Ik ben die avond tot 21 naar koor geweest ( ik was nog niet helemaal fit van een week grieperig zijn en mijn stem begaf het na een uur zingen eigenlijk ook wel een beetje dus kwam dat mooi uit) en me daarna nog op de schapenkop gestort.




Ik kon niet alle koppen haken omdat ik het met garen moest doen wat ik nog in huis had omdat de hobby winkel al dicht was.



Het resultaat is nu wel naar mijn zin. 
Ik heb voor de oortjes een lichtere tint roze gebruikt omdat de bol van de snuit op was. Ook zijn de handjes met softfun gehaakt ipv met stone whashed. Maar  ik vind dit totaal niet storend.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...