Beagel Bram

Ik haakte mijn eerste hondje van sokkenwol: Bram!


Ik kocht het pakketje bij echtstudio op de Kreadoe.
Het is voor de eerste keer dat ik iets haak met sokkenwol.


Hoewel ik erg graag met katoen haakt valt het me niet tegen om met sokkenwol te haken. Het is heerlijk zacht. De naald glijd soepel door de wol heen. Het enige is wel dat het wat sneller splijt.


Omdat het garen wat dunner is heb ik naald 2 gebruikt. De ervaring leert dat ik toch wat losser haak...

Ik moest uiteindelijk wel doorhaken. Het is nog best wel een bewerkelijk hondje. Met veel extra dingen.


Gelukkig was hij op tijd klaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...