Baby muts en sjaal

Ik kreeg de vraag of ik een mutsje en sjaaltje voor een baby wilde haken.
Nu vind ik het haken van een mutsje voor iemand haken waar ik tussendoor niet kan meten best lastig.


Maar gelukkig kon ik me met de hoofdomtrek en een voorbeeld van een oud mutsje wel redden.


Het patroon komt van Steek voor steek
http://steek-voor-steek.blogspot.com/2015/12/schattig-babymutsje.html


Voor het sjaaltje gebruikte ik een steek uit een van mijn haaksteek basis boeken. Aan de zijkant haakte ik een toer vasten. Ik vond het net wat mooier. 


Ik haakte er het zelfde boemetje op als op het mutsje.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...