Diva Chihuahua

Mijn collega heeft laatst haar Chihuahua hondje moeten laten inslapen. Ze was daar best verdrietig over.  Laat ik nu net het pakket om Diva de Chihuahua in huis hebben...



Ik kon met dit patroon gelijk een garen vergelijken. In dit patroon word gebruik gemaakt van sokken wol Regia en Jawoll
Op Facebook hoor ik dat mensen de Jawoll minder fijn vinden haken. De samenstelling is het zelfde. Dus je zou denken dat het niet moet uit maken.

Toch ben ik er achter gekomen dat de Jawoll veel zachter is. Maar de Regia minder splijt. Maar verder vind ik beide prima garens. Ik zou eerder voor de Jawoll kiezen omdat hij veel zacher is... Het is maar wat je zelf prettiger vind.


Diva is inmiddels al even klaar en kan binnekort naar mijn collega.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...