Roos Roxy

De poppen van Zabbez blijven zo ontzettend leuk om te haken.


Dit keer haakte ik roos Roxy.




Maar ik vond hem wat kaal dus heb ik er het rokje van de Narcis aan gehaakt. Ik vind dat zo'n leuk rokje omdat hij dubbellaags is.


Ik haak de pop en naai gelijk de onderdelen die ik gehaakt heb alvast vast aan de pop vast. Hij groeit zo onder mijn handen. De muts bewaar ik vaak voor het laatst. En dat blijft het leukste en de pop afmaken!


Voor het patroon verwijs ik je graag naar het boek:
Bloempoppen haken. 
En ik bestel mijn haakboeken heel vaak bij de plaatselijke boekwinkel.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...