My Krissie beertje

Dit beertje stond al langer op mijn te  haken lijstje.
Laatst was ik bij echtstudio en zag ik hem weer staan. Toen heb ik er eindelijk garen voor gekocht. En het patroon online besteld.


Het beertje vind erg lijken ( of misschien is het wel gewoon  echt zo) op  het forever friends beertje wat in mijn jongere jaren zo hip was!
Dus eigenlijk is het een beetje jeugd sentiment.


Over het resultaat ben ik  nog niet helemaal te vrede. Het opvullen is niet helemaal goed gegaan. Daardoor is het koppie minder mooi geworden.


Misschien dat ik nog een keer een poging ga wagen. Maar eerst weer eens andere dingen haken.


Ik ben o.a. met de myriad call bezig. Erg leuk om te doen. Inmiddels ben ik verder als op de foto!

Nog een link naar het patroon.
https://www.mykrissiedolls.nl/a-38729238/patronen/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...