Beursje

Belofte maakt schuld.... En die schuld bleef veel te lang liggen... Echt veel en veel te lang 😳
Ik ben nogal chaotisch en ik vergat het elke keer weer.


Maar ineens viel mijn oog weer op het boek waar het patroon instaat. Ik was net klaar met week 9 van mijn deken. 


Dit patroon is eigenlijk heel eenvoudig en zo klaar.
Dacht alleen laat ik de beugel erop naaien zonder stukjes over te slaan. Dus eigenlijk in de stiksteek i.p.v. rijgsteek. Maar dat is niet handig. De draad gaat er op kapot van omdat het langs het staal gaat....
Dus heb ik het niet meer aan de achterkant gedaan.


Ik heb gelijk weer inspiratie opgedaan. Ik wil nog een hoes om mijn tablet haken en ik vond een patroon in dit boek wat ik geel goed kan aanpassen. Woensdag even om garen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...