Gebreide omslagdoek

Ik brei niet zoveel en ik ben er ook niet zo heel goed in.
Maar soms komt er een patroon voorbij waar mijn breinaalden toch van gaan kriebelen.



In de nieuwe By Claire agenda staat z'on patroon. Van een heerlijke chunky omslag doek.


Ik twijfelde nog wat over de maat maar bij echtstudio kon ik hem even in mijn handen houden en toen was ik verkocht!
Omdat hij op naald 10 is gebreid blijft hij mooi soepel maar wel heerlijk zacht.
Ook is hij grote dan dat hij op de foto leek. Ik was om!



In het begin had ik even wat opstart problemen maar al snel had ik het ritme te pakken.en dan ie het heerlijk genieten van het tikken van de haaknaalden.


Omdat het dik garen is het met  grote stappen snel thuis project. 


Om het af te maken nog een mooi leren label.

1 opmerking:

  1. Die ziet er leuk uit zeg! En ik denk dat je genoot van het tikken van de BREInaalden (mijn haaknaald tikt in z'n uppie nooit ergens tegenaan haha). Veel plezier ervan!

    BeantwoordenVerwijderen

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...