Wagenspanner

Voor een collega die een dochter heeft gekregen haakte ik deze wagenspanner.





Ik had elastiek besteld via ebay. (roze)  Helaas kwam het maar niet aan.
Uiteindelijk heb ik maar gewoon in Woerden gekocht. Alleen had ik weer een probleempje. Het was net te dik voor m'n kralen.




Eerst had ben ik gaan proberen met een gewoon draadje maar dat was echt niet mooi!!
Uiteindelijk heb ik het op kunnen lossen met een stukje plakband om het elastiek. Zo kon ik het elastiek met veel moeite door de kralen trekken.... 


Het is in ieder geval stevig elastiek. Ik hoef niet bang zijn dat kapot gaat.

2 opmerkingen:

  1. Gelukkig toch nog goed gekomen. De uiltjes blijven zo leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattige wagenspanner. Slim om mert plakband het elatiek het elastiek door de kralen te trekken.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...