Muziek uiltje

Hoewel ik eigenlijk niets met uilen heb zijn er op dit moment wel hele leuke haakpatroontjes met uilen....





Dit is er zo een. Patroon komt bij Jookz vandaan. 

  
Mijn ouders moeten binnenkort naar een kraamfeest van een neef van mij die een dochter heeft gekregen. Het leek me wel leuk om een klein kadootje meet te geven.
Daarom haakte ik deze uil.



Het is leuk patroon om te haken en eigenlijk zo klaar. Het fijne is dat het lijf aan een stuk is gehaakt dus hoef je het niet later nog aan elkaar vast te maken.
 
 


Het roze randje had bij mij de neiging om omhoog te krullen dus heb ik het met een draad vast gezet. 
Ik vind hem zelf heel erg schattig geworden!!

Tot slot nog de link naar het (koop) patroon:
 https://jookzcreaties.nl/haakpatroon-muziekdoos-uil/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...