Veerle

Al snel de giraf volgde Veerle het varken. Ik was er al eerder aan begonnen. Maar daarna was hij blijven liggen.
Aangestoken door de schattigheid van Guus de giraf heb ik ook Veerle weer uit de doos gehaald.





Er komt ook nog bij dat de mentor van mijn dochter binnenkort een dochter hoopt te krijgen.


 Als  eerste haakte ik het tutlapje. Moest nog een oor en een paar armen haken dus was hij snel klaar.




En daarna een bijtring.




En wat ik  deed met deel 1 en deel 2 bij de giraf deed ik omgedraaid met Veerle.

Een klein bloemetje maakte het af. Nu liggen ze braaf te wachten op een klein meisje...

1 opmerking:

  1. Schattige set als kraamcadeautje. Al net zo leuk als het giraffensetje.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...