Guus de Giraf

Die giraf leek me zo leuk om te maken. Maar eerst had ik niet het juiste garen en toen ik het garen as was ik het boek kwijt. Maar ze zijn af!




De giraf staat in boekje 2. Maar je kunt hem ook maken met de patronen van boekje 1. En dat eb ik gedaan. Omdat ik de patronen leuker vond.





En ik ben begonnen met het basis patroon van de giraf. Deze heb ik gehaakt met de sweethart soft. Daardoor wordt groter.




Ik vind hem erg schattig geworden en mijn zoon ook!! O wat zou hij hem graag willen hebben!




Ook maakte ik een tutlapje. Deze is gehaakt met de softy en die is nog zachter dan de sweethart soft! 




 Misschien is het niet helemaal goed te zien op de foto maar ik heb om het lapje twinkle gebruikt ipv gewoon katoen. 

Als laatste haakte ik ook nog een bijtring. In het kopje deed ik nog een rammelschijfje.


Al met al vind ik het zelf een leuk set geworden. Ik heb nog geen bestemming maar die komt vast wel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...