Wagenspanner

Het heeft even geduurd voor ik alles bij elkaar had om patronen te gaan haken uit het boek box bed en buggyspeeltjes te gaan haken.
Ik heb veel via ebay besteld en dan heb een beetje geduld nodig...





En nu heb ik een kraamkadootje nodig dus kon ik aan de slag!
De pinguins in het boek keken me al een hele poos erg lief aan.  Maar het moet voor een meisje zijn dus zijn het wel roze geworden.




Tijdens het haken werd ik al gelijk verliefd op deze grappige beestjes...




Ik koos er voor om de ijsbergjes te vervangen voor de hartjes die bij het patroon van de uitjes horen maar ik vond ze erg leuk bij passen.




Ik had nog wel een klein probleem met het rijgen. Ik had geen naald om het elastiek door te rijgen. Het oog was te klein. Gelukkig konden ze me in de hobbywinkel uit de brand helpen en ben ik er achter dat een rijgpen de oplossing is!


Voor het patroon verwijs ik je door naar het boek!



Een aanrader vind ik!
 

3 opmerkingen:

  1. Wat zijn je uiltjes mooi. Veel mooier dan in het boek. Die van jou zijn veel sprekender.
    En ook leuk met de hartjes erbij.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Corrie. maar dit zijn niet de uiltjes maar de pinguïns..

      Verwijderen

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...