Sweet and Cosy

Tot nu toe heb ik met alle call's van Haakplein ( en die ervoor waren) mee gehaakt dus moest deze er ook komen. Overigens met plezier. Vond de kleuren en structuren gelijk al geweldig. 
Ik heb ik mijn vakantie al mijn pakket besteld omdat ik bang was dat de pakketten op zouden zijn. Ze gingen zo hard! 





Het gebeurt ook niet vaak dat ik de standaard kleuren en garen neem voor een cal.
Maar ja roze hé. helemaal mijn kleur!




Het haken van de blokken ging me redelijk goed af. Ook week 5 waar er toch veel wat moeite mee hadden! 




Er zaten leuke steken bij. Het garen haakt heerlijk! 
Ik heb wel elk vierkant geblokt omdat ze toch niet allemaal even groot waren. Ik denk dat de deken daardoor minder hobbelig en bobbelig is geworden.




Heel eerlijk ik vond het in elkaar haken een heerlijk klusje. De deken groeide onder m'n handen. Een keer ging het even fout. Had een lapje aan de verkeerde kant aan elkaar gehaakt maar dat was gelukkig goed te herstellen. 


De rand heb ik iets aangepast. Ik vond het effect van de pieksteek niet zo leuk...
 

 


En nu heb ik er een heerlijke roze bankdeken bij!


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...