Pinguin met muziek doosje

Na de wagenspanner kon deze ook niet achterblijven. Ze zijn gewoon zo leuk!





Ik koos er voor om hem niet met de softfun van Scheepjes te haken maar nam de epic van Yarn and Colors. Dit omdat de kleurtjes van dit garen zo leuk zijn.


Omdat er de helft aan garen op zo'n bol zit nam ik er van elke bol 2 mee. Dat is voor dit patroon niet nodig. Ik had kunnen volstaan met 2 roze, 1 witte en grijze. Dan heb je meer dan genoeg. En van wit heb je nog genoeg om een 2e te haken. Misschien nog wel een 3e.
 

 


De piguin is lekker groot geworden en ook wel heel schattig!
 
Nu moet ik aan de slag voor dit mannetje
 
 


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...