Mystery Blanket

6 Maande geleden begon ik met de mystery blanket. 
In eerst instantie was ik het niet van plan. Ik vond de kwaliteit prijs verhouding vorig jaar erg tegenvallen.


Mijn collega koos er wel voor mee te doen en was erg enthousiast toen ze de bolletjes binnenkreeg.
Natuurlijk liet ze ze aan mij zien en toen kon ik geen nee meer zeggen. Dus heb ik het pakket ook besteld alleen in een andere kleurcombinatie.



En 5 maanden haakte ik 40 lapjes. Leuke lapjes. Moeilijkere lapjes en makkelijkere lapjes.
Dit zijn een paar van mijn mijn favoriten. 


In maand 6 heb ik de lapjes aan elkaar gehaakt met de joint if you go methode. Dat is wel een van mijn favorite manieren om aan elkaar te haken...


Met de rand eromheen is de deken nu klaar.


En of ik de volgende keer weer mee doe... Ik weet het niet. Misschien dat ik een keer de kleine breideken te breien....

1 opmerking:

  1. Ik ken dat gevoel. Ergens niet aan mee willen doen maar toch voor de bijl gaan.
    Leuk al die verschillende blokje. En het wit ertussen geeft weer rust aan het geheel.

    BeantwoordenVerwijderen

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...