Petit four: Mini abrikozen vlaai

En dat is dan nr 3. De mini abrikozen vlaai.


Ik had er eerst een gehaakt maar en te weinig vulling in gestopt. Ik vond hem te slap worden dus ben ik toch maar opnieuw begonnen.


Eerlijk gezegd zag ik wel op tegen het borduren met de ketting steek maar eigenlijk viel het me heel erg mee.


Op naar volgende week. Ik heb al gezien welke kleuren gebruikt gaan worden en dat maakt me extra nieuwsgierig....

http://grietjekarwietje.blogspot.nl/2017/03/mini-abrikozen-vlaai.html

4 opmerkingen:

  1. Ik vind het heel goed gelukt!
    Die van volgende week gaat wat meer werk kosten ;-)
    Fijn weekend.

    Groetjes,
    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nu al weer af. Ik zit nog te verzinnen over de kleur. Ik heb liever alles een beetje in dezelfde kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Grappig is dat. Probeer zoveel mogelijk juist de aangegeven kleuren aan te houden

      Verwijderen

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...