Diverse tutlapjes

Ze zijn al even klaar. Twee tutlapjes uit het boek kant haken...


Dit was het eerste exemplaar. Helaas had ik maar net genoeg garen voor hoofd oren lijf en voeten.....
Dus heb ik de armen achterweg gelaten.


Dus bedacht ik bij de volgende dat het beter was om met een kleinere naald te  haken. 


En ik hield idd wel garen over maar niet genoeg om 2 handen te haken helaas......


Dus heb ik ze zonder handen gehaakt.

Toen ik het boek kreeg vond ik hem erg leuk. Toch geloof ik niet dat ik hem nog een keer zal haken.


Ik haakte ook nog een klein lappenpopje uit het boek lappenpoppen haken deel 2.



Die blijven erg leuk.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...