Interlocking

Vandaag was het dan eindelijk zo ver. Workshop interlocking bij Echtstudio. Ik had het al een keer verschoven omdat er wat tussenkwam. Toen was ik een dag te laat......
Eind vorig jaar weer een poging gedaan om mee te doen. Maar die datum zat helaas al vol. Maar vandaag is er dan toch van gekomen. Ik had er zoveel zin in!


Het was ook heel erg gezellig. Echt lekker een avondje weg. Tussen de bollen wol...


Dit is het resultaat van een avondje oefenen. Het is nog niet perfect. Maar het is dan ook een oefen lapje. 
Interlocking vind ik niet eenvoudig. Ik ben dan ook blij dat ik het onder begeleiding geleerd heb. Je hoeft het niet zelf uit te vogelen.


We zijn begonnen met raampjes haken.  En daarna met de rechte steek. ( zo noem ik hem even. Ik weer niet of hij ook echt zo heet)


Vervolgens hebben we geoefend met de zigzag steek.


Als laatste de kantelen steek.

Met name het begin en het eind van de toer is nog best lastig. Maar ik denk nu dat ik het snap.


Mocht je deze techniek nu ook willen leren dan is hier de link om je op te geven. Ik kan het je aanraden. Het id erg leuk en gezellig om te doen!

http://www.echtstudio.nl/workshops/workshop-interlocking-crochet.html

En een avond in een winkel met allemaal bollen zitten is wel heel verleidelijk...

Maar n het verleden kocht ik bollen cotton classic van Stylecraft voor een deken ooit. Nu weet ik welke ik de Demelza wil gaan haken. Thuis ben ik aan het puzzelen geweest wat ik nodig had en zodoende wist ik dat ik nog een paar bollen nodig had. Dus die kon ik gelijk meenemen. 

Ook wilde ik eigenlijk bij een jurkje een Wendy's heerlijke omslag doek haken. Aangezien ze Stylecraft bij Echtstudio verkopen kon ik die gelijk meenemen. Maar toen zag ik de Stardust van Scheepjes liggen en ik was gelijk verliefd. 


All snel bedacht ik me dat ik daar een heel mooi patroon voor had.... In mijn nieuwe boek.


Toen was een en een twee. 

Maar al met al vond ik dat ik me aardig had ingehouden vandaag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...