Scheepjes cal 2017

Het is niet  meer leuk al die cal's die er weer beginnen en bezig zijn. En eigenlijk wil ik ook niet aan te veel meer mee doen......

Maar......

Dan komt er dit voorbij.....
Wordt je gelijk helemaal verliefd...
Gelukkig geen deken maar een sjaal
Dan heb je nog 8 bollen Scheepjes stone washed liggen..... Die gelijk een mooie bestemming krijgen......
En ben ik over een maand jarig. Heb je gelijk een mooi kadootje voor je kids......
Haha je raad het al.




Dit zijn de verschillende kleurstellingen. Ik denk dat ik voor de onderste ga. Dat komt ook omdat ik de bollen stone washed die ik heb liggen de juiste kleur zijn. Misschien dat ik eigenwijs ben en een paar kleuren aan pas.....


Pakketten zijn overal te koop. Losse bolletjes ook. Dus ik kan geen link plaatsen. 
Misschien wel een hint voor de Woerdenaren.
Tuttebollen verkoopt de pakketten ook...

2 opmerkingen:

  1. is mooie cal, maar weet nog niet of ik deze meehaak, omdat ik me had voorgenomen om dit jaar aan geen CALs mee te doen... ik wou eerst ook alle wol eens opgebruiken die ik liggen heb en er komen zodanig veel cals uit dat je door het bos de bomen niet meer ziet... veel plezier alvast met het meehaken!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vind het dapper van je dat je nee zegt.
      Ik had een goede reden gevonden om het wel te doen. En maak ik ook restjes op. Maar ja dan moeten er wel nieuwe bollen bij....
      Gelukkig ben ik bijna jarig

      Verwijderen

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...