Tunische sjaal van by Claire nr 2

In mijn vorige bericht zei ik het al. Nr 2 stond toen al op de naald.


Mijn dochter vond hem erg leuk. En stiekem had ik zin om nog wel een te haken. 
Het haakte ze lekker weg. Niet te veel nadenken. Soms is dat gewoon fijn.


Mn dochter kon niet wachten tot ik klaar was.... mam krijgt u hem vandaag klaar... Nee. Morgen dan... Weer ik niet. Ik beloof niets...


Uiteindelijk was deze sneller klaar als de vorige. Ik heb niet meer zoveel uit hoeven halen als de eerste. Soms een klein stukje.
 Oh mam gaat u het nu weer uithalen. Dan duurt het nog langer...


Maar gelukkig was hij zaterdag klaar.... Kind weer helemaal blij!


2 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig patroon en mooi gehaakt! Welk garen en welke haaknaald heb je gebruikt?
    Kreatieve groeten van Anna.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Anna
      Dit patroon is van by Claire. Op haar website kunne alle info lezen.
      Ik zou het filmpje wat er bijstaat zeker even bekijken. Gaf mij veel duidelijkheid. Succes ermee!

      Verwijderen

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...