Tunische omslag doel by Claire nr 1

Hij is al een paar dagen af maar mijn lieven model had helemaal geen tijd om te poseren. Vandaag  is het wel gelukt......


Op de Kreadoe kocht ik een pakket om deze omslag doek van by Claire te gaan haken.


Het leek in het begin eigenlijk allemaal heel goed te gaan maar ik ben toch nog wel wat hobbels tegen gekomen...
Eerst was het zoeken naar de juiste steek....


Halverwege het minderen kwam ik er achter dat ik aan twee kanten aan het minderen was. Ik snapte toch maar niet waarom het fout ging...
Op een gegeven moment had ik alleen nog maar 2 grote bollen over want ik dacht dat ik het eerste gedeelte ook niet goed had gedaan..... 


Achteraf had het niet nodig geweest want ik had het wel goed gedaan en na het bekijken van het filmpje snapte ik ook waarom de tweede helft niet goed ging.


Toch bleek de punt niet breed genoeg dus heb ik nog weer een stuk uitgehaald. Paar toeren bij gehaakt.


Vlechtjes er aan gemaakt en klaar is hij. Hij is heerlijk warm en zacht. 


En nr 1? Ja m'n oudste vind hem ook erg mooi dus nr 2 staat al op de naald.


1 opmerking:

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...