Kreadoe 2016

Hoera vandaag was het zo ver. Dagje Kreadoe.


Ik had er erg veel zin in. Inmiddels ook een lijstje gemaakt. Op 2 dingen na ze allemaal af kunnen strepen.



Dit is de schade
(manilief vond het nog meevallen. Die zag waarschijnlijk al horror beelden van heeeel heeeeeeeel heeeeeeeeeeeeel  veel wol...)


Naar dik garen was ik hard op zoek. Ik gebruikte dit voor mijn Scheepjes cal Last dance on the beach. Ik ben wel er blij met deze simpele bollen. Anders had ik het bij moeten bestellen met weer verzendkosten. Nu kan ik mijn deken gaan afhaken.


Ook bij Pera en Pascha heb ik veel ingeslagen. Deze bollen dun garen om kerststerren van te haken.


Deze bollen om mijn katoen voorraad aan te vullen. Ik vind de kleuren van Mr Cey erg mooi.


Pakket  om de Strawberry omslag doek te maken.


5 bollen licht roze Claire 2  om een achterkant voor mijn kussen te haken (of te breien)



Een pakket Claire 2 om de tunische sjaal van By Claire te haken. Compleet met naald en label. Die stond ook hoog op mijn verlanglijstje.


Pakket om het wieberkussen van Jip by Jan te haken. Voor de nieuwe bank alvast.


Patronen met beugels en garen om beursjes te haken. Het ging me in dit geval meer om het patroon.



Twee patronen. Voor slingers.


3 boeken. Een gesigneerd door Tessa van Riet.




En een klein uitstapje. Tegenwoordig maak ik armbandjes voor mezelf. Mede ook omdat ik dikkere polsen heb en daarom niet in de standaard pas.
Het zijn er wel te veel maar er is hier altijd een meisje die me lief aankijkt of ze er ook een krijgt...


Verder nog wat neuzen rammels en bijtringen....



Dat was het geloof ik. Nu ga ik snel aan de slag met een van mijn nieuwe wolletjes. 3 keer raden waar ik aan ga beginnen.

2 opmerkingen:

  1. Je bent goed geslaagd!! Heerlijk hé, om thuis alles nog eens door je handen te laten gaan en op de foto te zetten!!
    Ik ben gisteren naar de KreaDoe geweest. Voor het eerst geen wol gekocht maar wel allerlei andere leuke dingen. Morgen schrijf ik er een blog over dus kom gerust "op de koffie"!
    Groet,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat op mn gemak nog eens bekijken is zeker een feestje!

      Verwijderen

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...