Onderzetters

Ik heb al heel wat onderzetters gehaakt maar nooit echt voor mezelf.
Maar laatst hebben we een nieuwe bank gekocht. We zijn de tafel aan het verven dus nu vond ik het wel eens tijd om ze voor mezelf te maken.


Ik zocht diverse patronen op maar besloot om uiteindelijk om ze het patroon uit het nieuwe boek van JipbyJan te haken.


Ik koos er ook voor om ze gewoon met katoen uit mijn voorraad te haken. Ik was alleen een beetje bang dat ze wat klein zouden worden. Ik gebruikte dunner draad en ook een kleiner naald. Maar dat viel eigenlijk wel erg mee. Ik weet niet of ze kleiner zijn geworden als het origineel ( kan voor de verandering mijn cm weer eens niet vinden...) maar zie zijn zeker niet te klein!


Een mok past er goed op!


Ik dacht trouwens dat ik er 6 had gehaakt maar het zijn er 7. Dus nu moeten er eigenlijk nog 2 bij.

Er zal nog wel meer nieuwe dingen gehaakt woren omtrent de nieuwe bank enz. O.a. kussens...




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...