Kussen

Ik haak wat kussens op dit moment......


Zo ook dit kussen. Het patroon komt uit het boek kabels haken.
Ik haakte het met Claire nr 2.


De voorkant was al even af maar ik had nog meer garen nodig. Op de Kreadoe kocht ik het erbij.


Eigenlijk was ik van plan om te achterkant te breien maar ik vond de tunische steek van de omslag doek eigenlijk ook wel heel erg mooi. Juist omdat hij zo rustig is.


Eindelijk kon ik de lappen aan elkaar haken en een van de kussens van mijn oude bank tot een nieuw kussen voor de nieuw bank om toveren...


Mocht je hem nu ook willen haken. Het patroon komt uit het boek Kabels haken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...