Kerstsokjes Early birds

Op Facebook kwam ik de oproep tegen om een kerstsokje te haken voor de Stichting Early Birds. 
Ik heb nog nooit voor deze Stichting gehaakt. De eisen aan de early birdjes zijn best hoog. Ik ben altijd dan bang dat ze niet aan de eisen voldoen...


De eisen voor de kerst sokjes zijn minder hoog dus ben ik nu wel in de haaknaald geklommen en heb 3 sokjes gehaakt.
Het patroon voor de 2e en 3e heb ik wel wat aangepast. Omdat de bovenkant van het sokje de verkeerde kant werd. En het beneden gedeelte dan aan de goed kant zat...


Met dit bericht hoop ik jullie ook aan te moedigen een paar sokjes te gaan haken. Daarom plaats ik hieronder dan ook de link zodat je gelijk aan de slag kunt.

http://www.earlybirdsfotografie.nl/kerstsokjes-haken-kindjes-op-neonatologie/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...