zaterdag 21 mei 2016

Kussen 1

Voor onze nieuwe tuinbank wilde we graag wat extra losse kussens om het zitten daarin nog comfortabeler te maken.
Maar ja als zelf haakt is het wel leuk om er ook een gehaakt kussen van te maken.
 
 
 
Ik haakte om te beginnen deze mandala. Een Engels patroon. Ik had hem al langer liggen. Maar het kwam er niet van.
 
 
 
Nu met de vakantie ben ik er toch aan begonnen.
Het is best een pittig patroon. Maar ik vond een heerlijk uitdaging.
En zonder de foto's in het patroon had ik er denk niet uitgekomen.
Het is ook vooral goed tellen tellen en nog eens tellen.
 
 
 
 
Ik had het eigenlijk was willen publiceren als hij op het kussen vast zat maar inmiddels heb ik het kussen wel maar nog geen tijd om hem vast te zetten. Ik werk op dit moment vrij veel. Dus heb ik een beetje gesmokkeld door hem voor de foto op het kussen vast te spelden...
 
En er is nog een dingetje. Ik heb een patroon gekocht om hem vierkant te kunnen maken. Dat lijkt me nog mooier worden. Dus ik denk dat er nog een vervolg gaat komen.
 
 
Nog even de link naar de patronen.
 
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen