Blijde kleuren omslagdoek

Hier het eerste verslag van een van mijn vakantie projecten.
De blijde kleuren omslagdoek.
 
 
Ik kocht er gewoon katoen garen voor maar ook Claire 3. Met glitter!
 
 
Ik kon het als pakket kopen maar het patroon was volgens mij gewoon de South Bay. En een paar bloemetjes zijn ook zo gevonden.
Dus besloot ik het garen gewoon in de plaatselijke stenen winkel te kopen.
 
 
Ik was alleen vergeten een bol felgroen mee te nemen. Dus heb ik moeten inproviseren. Ik had nog licht groen over. Uiteindelijk kwam ik daar wel te kort van. De een na laatste toer heb ik nog over strakker overgedaan om die toer uit te haken. Zodoende was ik al wel een heel eind gekomen. 
Op de dag dat ik thuis kwam snel een bol bijgehaald.
 
 
Het was alleen nog even puzzelen om de bloemetjes goed te krijgen. Het zit niet helemaal perfect....
Ondanks dat ik een andere kleur groen gebruikt heb en het wat meer pastel is geworden ben ik er toch blij mee.
 
Mocht je het hele pakket willen bestellen kun je hier terecht:
 
 
 
 
 


1 opmerking:

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...