Vakantie

Zoals jullie vast gemerkt hebben is het wat rustig op mijn blog.
Dat komt zeker niet omdat ik niet gehaakt heb. Maar omdat ik met een paar grote projecten (lees 4 cal's) bezig ben. En daar ook een weer een heel eind uitgehaald moest worden omdat ik fout gemaakt had en daarom best wat achterloop en geen tijd had voor andere projecten.
Maar ook omdat ik 2 heerlijke weken vakantie in Italie heb gehad. Ik heb daar ook heerlijk kunnen haken.
Even een korte samenvatting.
 
 
 
 
 
 
Niet alles is helemaal klaar. 
 
 
Ik haakte deze voor een kussen. Ik moet hem nog blokken.
 
 
Deze haakte ik ook voor op een kussen.
 
 
Deze haakte ik vooral op de heen weg en ook nog bij het zwembad.
 
 
Helaas kon ik deze niet helemaal afhaken omdat ik draad te kort kwam.
 
 
Ik heb een begin gemaakt aan de Scheepjes cal
 
 
En ik ben nog een klein stukje verder gegaan met de Mandala madness cal.
 
 
 
Ik hoop binnenkort nog van elk project nog een uitgebreid te bloggen.
 
 
 
 
 
 
 


1 opmerking:

  1. Komt goed! Alle projecten zijn zo mooi van kleur en motief!
    Echt prachtig allemaal, maar als ik mocht kiezen dan vind ik de omslagdoek en het bleke kussen het allermooiste.
    Veel haakplezier nog,
    Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...