4 cal's

Ik zal eerlijk opbiechten.... Ik ben op dit moment met 4 cal's bezig.... En het meest erge is dat het nog allemaal dekens zijn.... Als hier de kachel kapot gaat en het vriest stevig hoeven we geen koud te lijden.....
 
Inmiddels ben ik er achter dat het eigenlijk wel een beetje veel is tegelijk. Ik kom bijna niet aan andere projecten meer toe.
 
Ik heb besloten om er dan ook 2 niet meer helemaal bij te houden maar als ik tijd heb er een aan verder te gaan. En ze verder voor de vakantie te bewaren.
 
 
Oa de Mandala madness. Ik vind het een heel gave deken om aan te werken.
 
Hij is best wel wat moeilijker.  Maar dat maakt het des te leuker.
 
 
Op deze site kun je de patronen vinden:
 
Ook ben ik met de Mixamatch cal bezig. Ik heb daar al even geleden een heel stuk  uitgehaald omdat hij me te veel inliep.
Daardoor loop ik inmiddels een stuk achter. Dus bewaren we deze ook maar voor de vakatie.
 
 
In de vakantie ben ik toch ook aan de Scheepjes cal begonnen.
Ik was het eigenlijk niet van plan maar ik vond hem zo mooi op de foto's.
 
Week 1
 
Ik koos er alleen voor om wol te kopen bij mijn plaatselijke wolwinkel. Die verkoopt geen colorcrafter dus haak ik nu de deken met acryl van Anell
 
week2
 
Op zich ook een prima garen.
 
week 3
 
De patronen zijn wisselend in hoe moeilijk ze zijn maar de filmpjes zijn erg duidelijke en uitgebreid.
 
Week 4
 
Ik probeer deze deken dus wel bij te houden.
 
 
Ook ben ik begonnen met de Stylecraft cal.
 
 
De deken wordt in principe gehaakt met de cotton classic. Maar je kon ook kiezen voor 2 andere garens van Stylecraft.
Toch heb ik gekozen voor de Cotton classic. Misschien duurder. Maar ik hou toch wel van katoen.
 
 
Ik hen er zeker geen spijt van. Het is super katoen om mee te haken. Dikker dan de reguliere katoen. En heerlijk zacht.
Ben er eerlijk gezegd een beetje verliefd op.
 
 
Zwart is niet de eerste kleur die ik zou kiezen maar toch vond ik het voor dit patroon er mooi. Ook omdat het in de stijl van het thema past en de kleuren komen extra mooi uit.
 
 
Gelukkig komt hier maar een keer in de 2 weken een patroon van uit. Dus goed vol te houden.
En wat ik ook erg prettig vind is dat je de onderdelen gelijk aan elkaar kunt haken!
 
Hier zijn de patronen te vinden.
 
Dus ik ben wel druk aan het haken maar niet zo heel veel te bloggen daardoor.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


1 opmerking:

  1. Wat mooi allemaal!! Vooral die laatste vind ik eigenlijk knap, hoewel ik ook niet gauw voor zwart kies in een haakwerk. Maar hierdoor komen de andere kleuren wel feller uit.
    Mooi! Veel goede moed met al je projecten :-)
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...