Over allerlei projecten waar ik mee bezig ben

Even iets van me laten horen. Het is al even geleden dat ik wat geschreven heb.
Maar dat komt omdat ik met diverse dingen tegelijk bezit ben. 

Oa.

Met deze deken. Het is de mistery blanket. In februari moesten wel nog 3 vierkantjes haken en daarna de hele deken in elkaar.


Dat is altijd nog een hele klus en op een geven moment werd ik er een beetje kippig van.....
Daarna nog alle draadjes afwerken!
Maar hij is tot zo ver klaar.

Nu is het nog wachten tot maart zodat we de rand er omheen kunnen haken.
Ik vind hem al erg mooi.

Een andere cal waar ik mee bezezig ben is deze.


Ik was eerst met ander garen begonnen. Maar ik vond het patroon met de alphaca samen niet erg mooi uit komen. 
besloten om alsnog met katoen te gaan haken. 
Ik koos voor twee basis kleuren. Met alleen de lichtroze vond ik hem te roze worden. Met alleen taupe vond ik hem weer te saai.
Ik vind hem nu mooi in balans. 
Toch wel heerlijk hoor dat katoen!


Voor de alphaca heb ik al een ander mooi patroon gezien dus dat komt wel goed.

Ik ben ik bezig een omslag doek te haken. Hij is al een heel eind. Het hele verhaal volgt nog als hij klaar is.

Ik ben ook met een cal the midwife deken bezig. Dit zit vaak ik mijn tas en neem hem overal mee naar toe. Hij is makkelijk om uit mijn hoofd te haken. Dus ideaal voor onderweg.

Dus er word nog steeds driftig gehaakt hier. Alleen is het nog niet klaar.

Tot snel dan maar weer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...