Nijlpaard

Laatst kwam dit boek uit.


Ik twijfelde of ik het moest bestellen. Ik had eerder een los patroon besleld en gehaakt. Het patroon viel me niet echt mee.
Maar ik kon die mooie beestjes toch niet weerstaan en heb hem dus als nog besteld.


Ik had nog twee bollen stone wash van de Hema liggen. Ik vond de kleur zo mooi en Scheepjes heeft deze kleur zelf niet.


De onderdelen waren vrij snel in gehaakt. Dan nog het in elkaar zetten. Ik vind het altijd een minder prettig klusje. Dit omdat ik het ook wel een vorm van spannend vind of het wel allemaal wel helemaal op z'n plek komt.
MAAR als je dan bezig ben wordt je er helemaal verliefd op.....
Ik zie alleen een foutje. Een die eigenlijk niet te herstellen is....M'n dochter zag het.


Ik ben trouwens niet de enige die een beetje verliefd is.....


Nu kan hij ingepakt worden en met de post mee naar Zeeland. Hij is voor een klein meisje!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...