Omslag doek voor een heel lief meisje

Op de Kreadoe kocht ik twee bollen wol van Ice Yarns. Leuk om eerst te kunnen voelen voor ik het kocht. Meestal gaat dat niet.


Ik had gelijk het plan om er een South Bay van te maken. Na een paar maanden in de kast gelegen te hebben ben ik er mee begonnen.


Terwijl ik er mee bezig was vond ik het toch niet helmaal mijn kleuren.
Maar ik had een klein meisje die er wel helmaal verliefd op werd. Vooral de glitters.




Dus na anderhalve bol was hij klaar. 
Nu moet ik hem inpakken want ze wil hem voor haar verjaardag hebben....


Zie nu op mijn scherm dat mijn foto's niet denderend zijn... Sorry ze leken beter


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...