AH muntje

Als ik boodschappen doe bij AH gebruik ik altijd een muntje voor mijn winkelwagen. Dat was een muntje die je aan een haakje aan je sleutelbos kon hangen.

Die haakjes die gingen om de zoveel tijd kapot en dan was ik ook het muntje kwijt. Ik kreeg dan een nieuw muntje met een haakje.

Dat systeem werkte voor mij prima. Ik had altijd een muntje bij de hand en raakte hem dan ook niet zo snel kwijt. Maarja sinds kort krijg je nog wel een nieuw muntje maar geen haakje. 
Voor mij niet handig wat ik raak geheid die muntjes kwijt. Ze zwerven een poosje in mijn zak maar dat is vaak niet voor lang....


Daar moest wat op bedacht worden. En dit is dus mijn oplossing geworden.


Een mini portomoneetje met sleutelring. 
Het patroon vond ik bij echt studio. Ik heb het iets aan moeten passen omdat mijn beugeltje 1 cm groter was maar dat was met een toer meerderen goed opgelost. 




Ik kan mijn muntje dus weer goed opbergen.

Bij deze nog de link:
http://www.echtstudio.nl/blog/2014/05/gratis-haakpatroon-mini-portemonneetje.html

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...