Mystery Blanket

In maart ongeveer schreef ik me in voor de Mystery Blanket die 1 september zou beginnen. 
Best ook wel een vorm van spannend. Ik wist niet helemaal wat ik kon verwachten. Hoog uit een beetje de kleuren.





Inmiddels begint de stapel aardig te groeien. 



Elke maand moet ik 3 basis blokken haken en 6 bloemblokken. 



Er is een beginners variant en een gevorderde. Uiteraard haak ik de gevorderde blokken. 

Nu nog een maand blokken haken. En dan nog een maand voor het in elkaar haken en de rand.

Als het klaar is zal ik hem zeker laten zien. 


3 opmerkingen:

  1. Dat ziet er al heel mooi uit. Ik ben benieuwd naar het eindresultaat. Succes met afmaken! Groetjes, Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben zeer benieuwd.Ziet er in elk geval goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ziet er leuk uit en heel mooi, ben benieuwd naar het eindresultaat!

    BeantwoordenVerwijderen

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...