Thijs

Even geleden kocht ik het boekje letters haken van Christel van der Krukkert.

Kort daarna werd er een klein jongetje geboren die de naam Thijs kreeg. Een goede reden om eens een letter te maken.


Ik vond nog een vorm van spannend. Vooral het in elkaar haken van de letter. Gelukkig was de letter T niet gelijk een van de moeilijkste.


Hij was al even klaar maar ja het moest nog even een verrassing blijven. Gisteren heb ik hem gegeven dus het mag!


Intussen ben ik bezig met een deken. Al een poosje. Ik ben nu over 2/3 van deken dus het schiet al wel op. 
Als hij af is laat ik hem zien.

2 opmerkingen:

  1. Een toffe T!
    Ben benieuwd naar je deken ook, de mijne is sinds gisterenavond af, moet nog wat draadjes instoppen en nu nog beslissen of ik er een rand omdoe of niet...

    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die is mooi geworden zeg! Leuk dat je mee deed met Link Your Stuff. Groetjes, Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...