2 nieuwe boeken

Soms koop krijg je een besteld haakboek binnen waar je direct een beetje verliefd op wordt. Die je overal mee naar toe sjouw om er in de bladeren en te bladeren en opnieuw te bladeren.

Gisteren had ik het geluk dat er zelf twee van deze boeken met de post kwamen.



Het eerste boek is een engels boek. Ik had het al zo´n 6 weken geleden besteld maar het was zoekgeraakt in de post. Gelukkig was de website zo vriendelijk om me opnieuw en kosteloos nog een exemplaar te sturen.


Gisteren viel hij dus als eerste op de deurmat.  Er staan leuke patronen in en ik kreeg zin om wat te gaan haken. En een goede reden had ik al snel gevonden. Maar daar vertel ik meer over als het klaar is.


Ik hen een paar foto´s gemaakt om een indruk van het boek te krijgen.



Het boek wat later op de middag op de mat rolde.


Ik mocht nog een verlaat st klaas kado van mijn ouders uitzoeken.
Ik had dit boek voorbij zien komen. Dus lang hoefde ik niet na te denken.


Ook van dit boek heb ik foto´s gemaakt om een idee van het boek te krijgen.


Waarom ik nu zo blij van dit boek werd. 
Het is een mooi gebonden boek. ( waardoor denk wel wat duurder...)
Maar in het boek staan ook hele mooie foto's. Het is een heerlijk boek om als maar weer door heen te bladeren. En weer van te genieten. Ik word daar helemaal bij van.


Ik ben dus weer helmaal blij!

1 opmerking:

  1. Ooooo, heerlijk! Ik heb niet veel haakboeken, maar er is er ook eentje bij, waar ik steeds opnieuw in blader, en télkens door geïnspireerd geraak!
    Geniet er dus maar van!! En wie weet wat ligt er onder de kerstboom!! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...