Omslag doek in graniet steek

Elk jaar wordt er door de vrouwenvereniging in de kerk een verkoping gehouden.
Zoals elk jaar wil ik daar aan mijn steentje bijdragen.

Maar ervaring leert wel dat men er vaak niet helemaal de waarde van de wol en het werk inziet dus moet het niet te duur zijn.



Daarom ben ik naar de Zeeman geweest ( daar haal ik niet vaak mijn wol) en kocht ik de wol Rachel.

Ik haakt de omslag doek in graniet steek. Ik weet het is niet het meest originele patroon wat ik kan gebruiken maar juist omdat het zo populair is de kans dat ik het verkoop wel groter.



Het garen haakt in ieder geval lekker weg. Aan het eind nog franjes en klaar is hij. 




Ik ben wel tevreden met het resultaat.



Hier een link naar de teltekening:
https://www.google.nl/search?q=omslag+doek+granietsteek+teltekening&espv=2&biw=1440&bih=799&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0CDMQsARqFQoTCMbhspCg8scCFSSX2wodVMcIXA#tbm=isch&q=teltekenig+graniet+steek&imgrc=dqMWqgFAf7kf8M%3A

1 opmerking:

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...