Rokje

Tja ik kon het toch weer niet laten. Een rokje haken voor een van mijn dochters.
Ik vind de patronen allemaal zo leuk!


Ik geloof niet dat er een boekje is waar ik zoveel patronen uit gehaakt heb.
Het boekje zit er dan inmiddels ook al erg gebruikt uit.... ( en heeft ook in een plas met water gelegen. Knapt hij ook niet zo van op...)



Dit patroon vind ik wel een van de leukste.
Ik haakte het deze keer weer met bloom garen van Scheepjes.  
Daardoor werd hij ook gelijk wat groter wat wel handig was voor mijn oudste dochter. Ik hoefde daarom het patroon niet te verlengen.


Ik heb het rokje wel een keer opnieuw moeten haken omdat ik teveel vasten had overgeslagen waardoor hij te smal werd. Nu zit hij gelukkig goed!
Gevolg wel dat je heel wat meer draadjes moet afwerken.....


Maar gelukkig komt daar ook een eind aan.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...