Nog een rokje

Gelijk met het garen voor het vorige rokje kocht ik ook ander garen voor een leuk rokje.


Het is garen wat komt uit Italie. Ik kocht het bij van Jans in Woerden. Het heeft een verloop maar er zitten ook stipjes op.
Erg leuk.


Ik koos er voor om het patroon eenvoudig te houden. Hierdoor ligt het accent op het kleurverloop van het garen. Het patroon komt uit het boekje rokjes haken maar heb het iets aangepast. 


Alleen weet ik niet of ik voor de voor of de binnen of buitenkant moet kiezen. Ik vind de binnenkant met het streepje erin ook wel erg mooi....

Ik vandaag bedacht ik dat een leuk rokje voor konings dag ook wel leuk was. Dus voorlopig ben ik nog niet klaar met de rokjes....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...