Shoppen

Vandaag was ik in de buurt van Alblasserdam. Daar zit ook een leuk wol winkeltje.



Van de week kwam dit heerlijke boek uit.
En daar stond een leuke omslag doek in. Kijk deze.


Ik koos er voor om er drops Merino voor te nemen in plaats van Lana Grossa.
Rood is voor de doek zelf en de kleurtjes voor de rand.

Ook staat er een super gave slinger in het boek.


Daar kocht ik alvast dit lint voor. Nu kan ik de kleurtjes voor het garen er op aanpassen.
Rood groen, hard roze en turquoise



Ik denk dat het garen er makkelijker bij te kopen is als het lint bij je garen.....



Ook kwam ik deze bol Schoppel tegen met dit patroon. Ik kon hem niet laten liggen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...