Eerste week call deken 2015


Ook ik ben begonnen aan de call deken van 2015. Van alle stress van wachten van de dag ervoor heb ik weinig meegekregen omdat die dag ziek was.


2 januari ben ik rustig begonnen. Het ging echt steek voor steek soms. Maar gisteren in was hij dan toch af.



Ondanks de ik hen geblokt heb zijn de randjes een beetje rommelig. (grrrr) en ben ik stiekem wel een beetje jaloers op al die perfecte blokken..... 


Kijk zo ziet hij er helemaal uit. Misschien moet ik het maar eens op een andere manier doen...



Verder vind ik het patroon en de kleuren echt super leuk en ben ik Jolanda en Tertia ook zeer dankbaar voor het ontwerp!!

Ik heb al weer zin in volgende week maar ga nu weer met wat anders verder.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...