Baret

Mijn laatste blog van dit jaar. Dit keer weer eens een baretje.

Het patroon vond ik op dit blog:


Ik haakte hem met de scheepjes maxi en haaknaald 1.5. Een flink priegel werkje dus.
Maar daarom juist ook wel extra leuk en een uitdaging.


Op zich is het patroon niet zo heel moeilijk maar je moet soms een klein beetje creatief zijn. Daarom heb je wel wat haakervaring nodig.



Misschien dat ik hem nog wel een keer ga haken. Ik heb nog wel wat bollen dun garen liggen  in bijv. donkerblauw.  Ik zie het wel.
Bij deze weer de link naar het patroon:
http://selenaart.ru/post163846025/

Bij deze wil ik jullie bedanken voor jullie belangstelling die jullie hebben gehad voor mijn haakverhalen. Ik heb ze met plezier met jullie gedeeld.
Rest me nog om jullie al het beste toe te wensen voor het nieuwe jaar. Maar ook heel veel haakplezier weer!

2 opmerkingen:

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...