Ivar de beer

Vorig jaar stond er in de Hobbyhandig  beer  Ivar. En hij is zo leuk. Vol enthousiasme ben ik hem gaan haken. 



Maar eenmaal gehaakt moest hij nog in elkaar gezet worden. En dat is nu niet een van mijn favourite klusjes. 
Hij is uiteindelijk een jaar blijven liggen.... Gevolg was dat ik een oor kwijt was en opnieuw moest haken.
Maar van de week heb ik hem weer opgepakt en nu is hij eindelijk klaar.


Uiteraard ben ik er niet helemaal tevreden over. Met name de oren laten te wensen over.
Maar van een afstand is hij wel leuk geworden.

1 opmerking:

  1. Heel mooi geworden!! Ik herken je probleem. Bij mij ligt er ook nog het e.e.a. onafgemaakt! Haha ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...