Camping lamp

Vorig jaar knutselde mijn man een camping lampje met een glazen pot en een oude fitting, Hij gaf toen al aan dat hij het leuk zou vinden dat ik er iets omheen zou haken.
Maar ik vond lastig wat. Niet te dicht anders heeft de lamp geen effect.
 
 
Tijdens de vakantie had ik alleen maar de bolletjes bij van de pannenlappen. 4kleuren dus. Dus dat was al weer wat minder lastig.
Ik was met een haakwerk bezig wat niet echt lekker liep dus wilde ik even wat anders haken. Toen was het idee voor mijn lampje geboren.
 
 
In ieder geval op een grotere naald zodat her meer open werd. 2 toeren met een soort van net structuur.
En eigenlijk was het al heel snel klaar. Nog een schulprandje om de deksel wat te camoufleren.
 
 
 
Het was even zoeken om van het net naar weer vasten terug te gaan. Maar dar is ook gelukt.
 
Manlief is helemaal blij.
 
 
 
Zo ziet hij er uit als het lapje brand. Geen denderende foto maar voor het idee.
Nu ligt hij weer keurig opgeborgen in een zakje tot volgend jaar... (jammer eigenlijk...;) )


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...