Pannenlappen

Vlak voor de vakantie bestelde ik bij Creamijn het boekje hippe haakwerkjes. Een heel erg leuk boekje met heel veel kleur. Daar staan leuke o.a. leuke pannenlappen in.
 

 
 
Ik heb nog snel een paar bolletjes katoen in de kleuren van het Pip behang in mijn caravan ingepakt. Het werd een van mijn eerste projecten die ik in de vakantie afmaakte.
 
 
Het patroontje is erg eenvoudig.
 
Ik heb de tweede pannenlap bij de witte boogjes wat aangepast. Anders ging de pannenlap iets te veel bobbelen en bol staan.
 
 
Helaas ziet mijn man het nut niet helemaal in van pannenlappen in de caravan maar het is wel erg handig als je het rooster met broodjes uit de oven moet halen!
 
Ik haakte deze pannenlap met Phildar cotton 3. Het patroon komt uit het boekje hippe haakwerkjes.
 
 
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...