Vakantie omslagdoek Umag

 
Bij Janet van het Blog Blij dat ik brei, kocht ik deze mooie bollen wol. Handgeverfd. Ik was wel weg van de kleuren combi. De wol op een fatsoenlijke bol krijgen had we wat voeten in de aarde. Ze hebben zelf in de kliko gelegen. Was toch wel een beetje heel er zonde van zulke mooie en dure wol.
Uiteindelijk bood Cora hulp en heeft ze voor me uit de knoop gehaald.
 
 
Ik ben wel even aan het zoeken geweest. Maar net voor mijn vakantie kwam het boek puur haken uit. Daar stond dit patroon in. Wel met een heel ander garen. Dus het heeft wel een heel effect.
 
 
 
Het was een lekker projectje voor onderweg. Niet te groot.
 
 
Thuis hebben we het geluk dat het nog mooi weer is dus kunnen we buiten aan de lijn blokken. Er zijn mensen die deze manier van blokken geen blokken vinden maar ik vind het werken.
 

 
 
 
Een  foto vanuit KroatiĆ« met de Adriatische zee als achtergrond.
 
 
 
Mijn mooie model....
Ze vinden het maar wat leuk.
 
 
 
 
 
 
 


1 opmerking:

Tuttteldoekje Floris

  Ondanks dat mijn kinderen al wat ouder en ik het jammer vind dat ik nooit iets heb gehaakt toen ze klein waren of als ik zwanger was dat i...